BL POLAND TEAM


TRZON BL POLAND



TŁUMACZE






CZASÓWKA


KOREKTA




















Komentarze

  1. wow, jakie profesjonale pozycje! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    czy jest jakaś szansa i gdzie mogę znaleźć napisy zewnętrzne do filmów (z hardsub)??? Jestem zagorzałym miłośnikiem filmów BL, ale niestety ze względu na swoją niepełnosprawność mogę korzystać tylko z osobnych napisów (do lektora ivo), więc dostęp do tych filmów mam bardzo ograniczony, bo wiele z nich ma już wklejone napisy i zmartwiło mnie, że u Was też większość jest z hardsub, z których nie mogę skorzystać 😞
    Będę wdzięczny za pomoc!
    Pozdrawiam, Maks

    PS. Mam nadzieję, że doczekam się jakiejś odpowiedzi, bo do tej pory nigdzie mi nie odpisujecie, również na fb :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejj, jest możliwość zostania korektorem czy ekipa już niezmienna?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej nie jestem pewna czy aby pisze w dobrym miejscu ale jestem ciekawa czy na waszej stronce pojawi się kiedyś tłumaczenie od Advance Bravely. Na internecie udało mi się obejrzeć tylko 2 odcinki z polskimi napisami a seria już bardzo mi się spodobała. Jest w pełni przetłumaczona na angielski. Bardzo zależy mi na dalszym jej obejrzeniu więc czy kiedyś znalazła bym ją w pełni przetłumaczoną na język polski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z naszych tłumaczek ma się tym zająć, ale to raczej w dalszej przyszłości z powodu prywatnych spraw.

      Usuń

Prześlij komentarz