[Z] Reminders

Tytuł: Reminders
Kraj: Tajlandia
Czas trwania filmu: 30 min ~
Grupa: BL Poland 
Tłumaczenie: Uru
Czasówka: Uru
Hardsub: Uru


Trailer [X]

YOUTUBE
[1] | [2] | [3]








Opis: W tej krótkiej historii ponownie spotykamy się z Noh i Phunem, znanym wcześniej z LoveSick. Tu jednak są o wiele starsi i już studiują. Son i Pin to para, która zaczyna mieć problemy przez zazdrość, brak pewności siebie i zaufania. Zaś Wish i Two dopiero kierują swój związek na coś więcej niż przyjaźń.




Komentarze

  1. Bardzo dziękuję za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że jedyne co ma wspólnego z LBC, to aktorzy/paringi, a same postacie nawet się inaczej nazywają, ale jak człowiek się przyzwyczai do tej myśli, to ogląda się przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo co ile będzie odcinek i ile ich będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mini seria i ma 3 odcinki i już się w Tajlandii zakończyła

      Usuń
  4. Bardzo dziękuje za tłumaczenie naprawde bardzo mi się podobał odcinek pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tłumaczenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham fakt jak autorzy dramy wykorzystują popularność LBC...no cóż biznes jest biznes ^^". Dziękuje za tłumacznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze ta ścieżka dźwiękowa taka sama jak w lbc XDDD

      Usuń
    2. Chcę tylko powiedzieć, że osobą, która to stworzyła jest P'New, twórca i reżyser Love By Chance oraz jedna z osób pracujących(nie jestem pewna czy też reżyser czy ktoś na niższym szczeblu) nad Love Sick. "Shake", piosenka którą tu można często usłyszeć jest to np ost z Love Sick, które to P'New zdecydował się na użycie w LBC(nawet pamiętam jak robił na tt ankiety przed wyjściem LBC odnośnie tego, czy powinien użyć tej piosenki). I właśnie z tego powodu mamy tu użycie ścieżki dźwiękowej i pojawienie się shipu PhunNoh.

      Usuń
    3. Ja to wiem. Doskonale wiem że to ci sami autorzy, oprócz ścieżki to lokacja jest dokładnie taka sama. Nie widziałam Love Sick ale ship kojarzę. Rzadko się zdarza że są ci sami aktorzy w innej dramie tylko że parę elementów się zmienia. I ten fakt właśnie skomentowałam

      Usuń
  7. Dziękuję za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękować za tłumaczenie 😍 szkoda że twn ostatni odcinek taki krótki, zlecial nawet nie wiadomo kiedy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję serdecznie za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też dziękuję za tłumaczenie.
    Paringi - wiadomo, polecieli po sukcesie LBC i nic nie zmieniali i z jednej strony całkiem dobrze. Z drugiej ... no cóż może to z faktu, że mało odcinków i nie zżyłam się z bohaterami, a jak się ciągle miało w głowie jeszcze LBC to dramka mocno średnio wypadła.
    W LBC zakochałam się w postaci Tina tej wiecznej powadze tutaj nie mogłam się przyzwyczaić do ciągłych uśmiechów Two.
    No a tutaj - gitarzysta zwrócił moją szczególną uwagę - czy wiecie gdzie jeszcze ten aktor występuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gitarzysta to Captain znany z Lovesick gdzie zagrał Noh(Czyli w sumie tą samą postać to tutaj tylko kilka lat wcześniej :P)

      Usuń
  11. Dziękuję bardzo za poświęcenie czasu na tłumaczenie tej dramy. Kocham was bardzo ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz