[Z] Together With Me The Next Chapter

Tytuł: Together With Me The Next Chapter
Kraj: Tajlandia
Ilość odcinków: 13
Czas trwania odcinków: ~55 min.
Kontynuacja historii z Bad Romance*, Together With Me
Grupa: BL Poland 
Tłumaczenie oparte na napisach od TV THUNDER
Tłumaczenie: Usagi, Miriel Kathanmiyan, Lena
Czasówka: Agami, Olix, Ems
Korekta: Arisunai, Misio RMa, Agneska
 Ok.ru
[1] | [2] | [3] [4] [5] [6] | [7] | [8][9] | [10] | [11] | [12] | [13]
Folder na CDA
*Bad Romance nie będzie serią tłumaczoną przez naszą grupę. Dajemy wolną rękę innym grupom czy tłumaczom, ale my się za nią nie zabierzemy.

Komentarze

  1. Chciałabym Wam bardzo ale to bardzo podziękować za to tłumaczenie... obejrzałam poprzednie serie po angielsku i dziś właśnie znalazłam was i chyba obejrzę sobie wszystko od nowa <3 nie mogę się doczekać kolejnych odcinków nowej serii :D to tak trzyma w napięciu haha Jeszcze raz bardzo dziękuje i powodzenia <3 <3 Jesteście wspaniali, że to robicie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że tłumaczycie kontynuację dramy, która mi się spodobała. Ciekawią mnie dalsze losy jej bohaterów. Doceniam Waszą pracę i dziękuję za trud :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za niespodzianka!😁😘😁Dziękuję za szybkie tłumaczenie kolejnego odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za tłumaczenie kolejnego odcinka <3 Trochę dziwnie się to ogląda bo trochę nie pokrywają się wątki (nawet bardzo xd) z Bad Romance, i Together With Me. Mam wrażenie że TWM jest tylko takim dodatkiem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo. dodatkowo Korn i Knock tak bardzo różnią się od siebie w każdej serii... :( Nie ma połowy luda z BR, nie ma wątków, jedyne co zostało z BR to wątek Cho i Yihwy.. / Agami

      Usuń
    2. Nie rozumiem czemu twórcy nie trzymali się fabuły z Bad Romance przy tworzeniu pierwszego sezonu TWM. Ja czasem mam wrażenie że Korn i Knock zamienili się zwyczajami XD i że Knock teraz jest trochę głupszy. Plus najbardziej mnie rozwala jedna rzecz, Korn magicznym sposobem jest jedynakiem XD I no trochę mi szkoda ludzi z BR..mogli by chociaż wspomnieć co u nich

      Usuń
    3. Ano :) siostra nagle znika :( Korn i Knock w ogóle nie są do siebie podobni. w ogóle się wszystko nie trzyma kupy. Ja nie wiem jak to pisała autorka novelki, że tak pogubiła wątki i ludzi z TWM. A BR to nawet nie wiem na jakiej zasadzie powstało / Agami

      Usuń
    4. Są podobni bardziej do swoich "ja" z BR. Osobiście dla mnie Knock w BR i TWM to dwoje innych ludzi XD No ale widać że kolejny sezon został zrobiony bo poprzednie dwa się sprzedały...mimo to dało by się ułożyć fabułę tak żeby nie było takich luk :/ No cóż przynajmniej fajnie się patrzy na chemie Max i Tul ^^

      Usuń
  5. Jejku ale śmiechu troszkę z tymi dziewczynami na spotkaniu z rodzicami Korna i Knocka! I Mama Knocka jak zobaczyła pod stołem przekomarzanie dłońmi! XD
    Szkoooda tylko że zbliża się smuuuuuteeeeek! :CC

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam ,ale czy będziecie tłumaczyć również Bad Romans ? Bo z tego co zrozumiałam to jest to część poprzedzająca tą ? I tak się zastanawiam czemu nie tłumaczycie po kolei ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy pojawi się kolejny odcinek? :) Pytam z czystej ciekawości :) Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszych tłumaczeniach :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy można oczekiwać polskich napisów do 7 i 8 odcinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie mała obsuwa niestety. mam nadzieję, ze do końca przyszłego tygodnia się pojawią odcinki 7 i 8 / Agami

      Usuń
  9. Bardzo dziekuje za tlumaczenie bardzo lubie ta serie powodzenia w dalszym tlumaczeniu pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam z nadzieją na tłumaczenia kolejnych odcinków. Może jakiś prezent na mikołajki? 🎅🎅Gorąco pozdrawiam tłumaczki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. a czy 12 i 13 odcinek już wyszedł?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ta seria będzie dalej tłumaczona? 😟

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, hej... Wiadomo może kiedy dodacie kolejne odcinki? Kocham was za te tłumaczenie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że ta seria jest bardzo męcząca dla naszej grupy, więc naprawdę możemy się z nią wlec, do tego kolejne zmiany w osobach pracujących przy niej. Naprawdę chcielibyśmy ją dodać szybciej, ale nas pokonała i pracujemy mozolnie xd // Arisunai

      Usuń
  15. Czy w lutym pojawi się tłumaczenie kolejnego odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  16. jak Korn mógł to zrobic? nosz kurka co jak co ale ze Korn? myslalam ze ma wiecej oleju w glowie

    OdpowiedzUsuń
  17. Główna para aktorów świetnie się czuje w swoim towarzystwie, co przekłada się na naturalność scen, szczególnie tych intymnych. To coś, co wyróżnia tę serię. Poza tym jest wiele akcentów humorystycznych. Wydaje mi się, że i tematyka dramy jest bardziej zbliżona do prawdziwego życia. Wielu rodzicom trudno pogodzić się z tym, że ich dziecko jest inne niżby chcieli, a kiedy trzeba podjąć decyzję, która zrani ukochane osoby , często staramy się przesunąć ją w czasie. No i na koniec - nie ma ludzi idealnych, każdemu z nas zdarza się coś spaprać. Liczę na przetłumaczenie dramy do końca, bo warto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie seria będzie przetłumaczona do końca :) tylko trochę czasu to zajmie. no niestety seria TWM daje naszej ekipie w kość

      Usuń
  18. Kiedy pojawi się kolejny odcinek?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pytanie dotyczące daty kolejnego odc : 11 wiadomo kiedy mniej więcej wyjdzie od was ?
    prosze o szybką odpowiedź .

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję bardzo za przetłumaczenie kolejnego odcinka. Został tylko finał😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekamy na ostatni odcinek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje bardzo za tłumaczenie tej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie można obejrzeć bad romance?

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy jest szansa na przetłumaczenie serii "Bangkok Love Stories: Innocence" , w której gra Max ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest to seria Netflix :( dostępna jest tylko wersja GMM25 okrojona w sceny i bez eng sub. Może kiedyś się pojawi gdzieś na jakiejś stronce ale z seriami Netflix, różnie bywa.

      Usuń
  25. Niestety odcinek 12 to jedna wielka, szara plama i nie da rady go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Co dzieje się z 12 odcinkiem?

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie działa normalnie na o ru

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że 12 odcinek to nadal wielka, szara plama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u m nie działa normalnie

      Usuń
    2. Sprawdzałam na różnych przeglądarkach i na telefonie - działa, więc naprawdę nie wiem jaki jest problem. Rzucę standardową formułką i może spróbuj wyczyścić historię i pliki cookies

      Usuń
    3. Wszędzie mam ten sam problem i na dwóch telefonach i na laptopie. Nie wiem czemu. Wcześniej tak nigdy nie miałam.

      Usuń
  30. Wie ktoś może gdzie obejrzę 12 odcinek po polsku, bo tu nie działa? A sprawdzałam na laptopie, tablecie i telefonie i wszędzie czarny ekran, a dźwięk jest normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. mam pytanie czy tylko u mnie nie ma napisów polskich w odcinku 7?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie może nie być bo to hardsub więc napisy są wgrane na stałe

      Usuń
  32. Piszę z takim pytaniem (jeśli nie tam gdzie trzeba to przepraszam).
    Wie ktoś może gdzie można obejrzeć Bad Romance the series z polskimi napisami.Szukałem ale nie mogę znaleźć.
    Jeśli ktoś wie to prosiłbym o odpowiedź,bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo nie ma nigdzie a my w planach nie mamy tej serii

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.Szkoda,że nigdzie niema polskich napisów.Trzeba wziąć się na poważnie za angielski i spróbować obejrzeć .
      Tak z ciekawości zapytam,czemu nie macie jej w planach; przecież świetnie przetłumaczyliście 2 części.
      Mimo wszystko dzięki za pozostałe tłumaczenia i czekam z radością na kolejne.

      Usuń
    3. Bad romance omijamy szerokim łukiem :)

      Usuń
    4. Szkoda,ale rozumiem,że na pewno macie ku temu dobry powód.
      Wesołych Świąt,spełnienia marzeń,wielu sukcesów,oraz niesłabnącego zapału do tłumaczenia dram i mniej problemów z YouTube z okazji nadchodzących świąt,dla całej ekipy Asian BL Poland.

      Usuń
  33. W ostatnim odcinku na samym końcu pojawiło się zdanie "Till we meet again". Czy to oznacza, że producenci planują kolejny (czwarty) sezon?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz