[Z] Kasa wo Motanai Aritachi wa

Tytuł: Kasa wo Motanai Aritachi wa 
Kraj: Japonia
Ilość odcinków: 4
Czas trwania odcinków: ~ 20 min
Grupa: KTNews Fansubs
Tłumaczenie: Hikaru-chan
Korekta: KwiatWschodu

[1] | [2] | [3] | [4]







Opis: Jun Hashimoto jest pisarzem gatunku sci-fi, ale nie jest w ogóle popularny i ledwo wiąże koniec z końcem. Pewnego dnia, wydawca prosi by napisał jakiś romans. Dla Juna to zadanie niemożliwe, kompletnie nie wie jak się za to zabrać, a termin oddania zbliża się nieubłaganie. Wtedy to pojawia się jego przyjaciel z dzieciństwa - Keisuke Murata. Rozmowa z nim sprawia, że w głowie Juna zaczynają piętrzyć się pomysły na historie miłosne.

Komentarze

  1. Piękna historia 😭😊
    Na początku nie byłam przekonana ale później wciągnęła mnie ta historia.
    Bardzo dziękuję za przetłumaczenie tej dramy 😊😭

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam to jakiś czas temu, bo na stronie na której oglądałam pisało, że gatunek Boys Love i trochę poczułam się oszukana, bo z jednej strony nie było złe, a z drugiej nie było BL.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna opowieść dziękuję za tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz