[Z] Love By Chance the series

Tytuł: Love By Chance
Kraj: Tajlandia
Ilość odcinków: 14
Czas trwania odcinków: ~55 min.
Grupa: Locker Room Subs
Tłumaczenie oparte na napisach JayBL
Tłumaczenie: Uru
Korekta: Alien 
Czasówka: Shipit
Youtube [CC]
[1] | [2] | [3] [4] [5] [6] | [7] | [8][9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14]



Opis: Pete to przystojny, bogaty i niesamowicie nieśmiały student. Jego nieśmiałość spowodowana jest faktem, że stara się ukryć to, że jest gejem. Przypadkiem, idąc zamyślony drogą, Pete zostaje potrącony rowerem przez wielkodusznego chłopca. Ae, bo tak się nazywa chłopak, przeprosił go i mu pomógł. Do tej pory ktokolwiek komu nie zaufał Pete, zbliżał się do niego tylko dla jego pieniędzy. W momencie jak Pete był szantażowany o pieniądze, Ae go uratował. Z czasem Ae chronił Pete przed całym światem i się nim opiekował. Ale gdzieś pomiędzy niesamowitą bliskością i delikatnym dotykiem, Ae zaczął czuć coś więcej, niż czuje przyjaciel. Pete jednak nie chciał, żeby Ae poznał ból, jaki towarzyszy przy byciu wyśmiewanym za umawianie się z facetem i ignorował swoje narastające uczucia do Ae. Ale Pete z każdą chwilą coraz mocniej zakochiwał się w chłopcu, który przypadkiem na niego wjechał rowerem.
Seria powstała na podstawie nowelki MAME „My Accidental Love Is You”

Komentarze

  1. Dziękuję za tłumaczenie, już nie mogę się doczekać dalszych odcinków

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ta drama jest nadal tłumaczone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tytule jest takie magiczne [T], to znaczy, że tak i nie zamierza się to zmienić jak mi wiadomo ^^ Dziewczyny są wierne tej serii, więc jedyne co zostało, to cierpliwie czekać.

      Usuń
    2. Cały czas pracujemy nad serią, nie musicie się martwić~ co jak co ale ja na pewno tego projektu nie porzucę ;p

      Usuń
  3. Dziękuję Wam, że tłumaczycie tę dramę! Jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, że tłumaczycie również ta serię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję, że tłumaczycie tą dramę, jest naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedź i dziękuję za waszą ciężką pracę. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się i dziękuję za waszą pracę, ale wiadomo czy może tak losowo tlumaczycie i wstawiacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losowo? Nie bardzo rozumiem ten komentarz...

      Usuń
    2. Czyli tu już mię będą dodawane odcinki .Tak

      Usuń
    3. Odcinki z polskim tłumaczeniem będą dodawane na oficjalny kanał na YT. Linki też tu powinny się niedługo pojawić :)

      Usuń
  8. Będziecie mimo wszystko dawać linki do dysku google?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linki będą pojawiać się TYLKO na oficjalny kanał na YT.

      Usuń
  9. Bardzo Miło i Dziękuję za polskie literki do tego lakornu :) za Osty do piosenek też. Love By Chance ma niezwykłe przemyślenia życiowe. Fajne i zabawne są ujęcia scen między chłopakami. Ma sie ochotę oglądać dalej. Trzymam kciuki za dalszą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem jak najbardziej za tym, by drama była tłumaczona na oficjalnym kanale. Wielkie brawa dla tłumaczy
    No i dla mnie niespodzianka, bo widzę, że nie tylko odcinki są tłumaczone, ale także BTS i zapowiedzi, więc tym większy szacunek dla Was :)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się tłumaczyć wszystko z oficjalnego kanału o ile jestem w stanie <3

      Usuń
  11. wiadomo kiedy mają pojawiać się kolejne odcinki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w poniedziałek będzie 6 odc , następny za tydz.

      Usuń
    2. Odcinki na YouTube pojawiają się co poniedziałek. W miarę możliwości staramy się aby polskie napisy były dostępne już w momencie opublikowania odcinka.

      Usuń
  12. Jeju kocham tą drame 😍 Ta chemia między Pete i Ae 😍 Ogromnie Wam diękuję, że tłumaczycie tą serię 😍
    Czy tylko ja na początku myślałam, że to Pete zrobi pierwszy krok, a nie, że na odwrót? 😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta drama ma naprawdę niesamowitą historię 😍 A najbardziej mi się w niej podoba, że wszystko jest takie stopniowe najpierw poznanie, potem pojawiajaca się więź, zaufanie, zaurroczenie, pierwsze pocałunki, no cudo po prostu ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham was <3 awww dzięki za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Również bardzo Dziękuję za tłumaczenia Wasza, widzę jak na Youtube je bardzo szybko dodajecie, są naprawdę świetne. :) Trzymam kciuki za powodzenie! :) i skończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie skończyłam oglądać po angielsku. Cudooowna drama <3 . Szkoda tylko, że tak zakończyli z Tin'em i Can'em :( .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jesteś pewna, że to koniec? Bo ja jestem strasznie zawiedziona końcówką, Can i Tin są moimi ulubionymi i ogl myslalam, że będą razem, przecież się kochali, Szkoda mi Tego miałam nadzieję, że zakończy się to Dobrze, i ogl moim zdaniem 14 odcinek zakonztkz się jak nie koniec i powinien być Jeszcze ostatni odc...:(

      Usuń
    2. Wydaje mi się że jeszcze powinno coś zostać wypuszczone bowiem w zwiastunach jest kilka scen których nie widziałam dotychczas. Czekam dlatego do piątku z nadzieją że wyjdzie coś jeszcze. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. 14 odc był ostatnim nie ma innego zakończenia dla TinCan jednak w nowelce się schodzą i w sumie wszystkie pary LBC mają happy ending / Agami

      Usuń
    4. To mam nadzieje że zrobią w takim razie sezon drugi ^^ bo jednak TinCan też byli moją (jeną) z ulubionych par

      Usuń
    5. A nowelka jest pod tym samym tytułem? Może bym ją przeczytała :3

      Usuń
    6. Niestety New się nie podejmie prac przy 2 sezonie :( za dużo się wydarzyło złego podczas tej serii. Co zaś do nowelki obecnie jest tłumaczona na angielski i może uda się, że w przyszłym roku będzie dostępna w formie ebooka. Kiedyś może w formie papierowej :). / Agami

      Usuń
    7. Okej rozumiem ogl szkoda....Macie może przetłumaczone dramy Sotus i Sotus S, bo ja oglądałam po angielsku, ale to nie to samo co po polsku...a i czy jesteście w trakcie tłumaczenia drugiego sezonu Make it right? Bo również ogl to po angielsku ... Jeśli chcecie mogę wam pomóc w tłumaczeniu

      Usuń
    8. Lici Kim from Seokjin chętnie przyjmiemy pomoc bo akurat MiR2 jest w trakcie tłumaczenia. Więc kontaktuj się z Usagi przez FB https://www.facebook.com/oliwia.zbiewska

      Co do Sotus i Sotus S to początkowe odc na yt były tłumaczone przez kogoś ale zostało porzucone tłumaczenie. Na razie sotusów nie mamy w planach / Agami

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Agami, a możesz zdradzić co się działo, że New nie zrobi 2 sez.
    Na różnych filmikach na yt widać na planie całkiem fajną atmosferę... szkoda...
    Nie znam ang, i w wyszukiwaniu inf. jestem beznadziejna, ale z tego co zrozumiałam to New jest dyrektorem, którego można zastąpić...
    Czekam na Wasze tłumaczenie, więc nie oglądam na bieżąco wychodzących odc., ale na yt widziałam wiele zajawek/zapowiedzi - też lubię parę TinCan i miałam nadzieję na Happy End. Niby widziałam w zapowiedziach jakie "dziwne" sytuacje, ale miałam nadzieję, że w ostatnich sek. wszystko będzie ok. Zaskoczyliście mnie ;(

    Nie ukrywam, że liczyłam na drugi sez. zwłaszcza, że okazujemy produkcji wsparcie oglądając na yt (linków na LINE nie mogłam otworzyć... ;( )

    A że się jeszcze tak spytam - nowelki to takie Mangi/komiksy (jak zwał tak zwał - nie zabijajcie za moją ignorancję ;) ) Czy zwykłe książki/powieści??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi drama pomiędzy menadżerami Pertha i Sainta, która między innymi przyczyniła się do jego decyzji. Poza tym miał dużo problemów ogólnie z wydaniem tej serii bo pierwsza stacja początkowo się zgodziła potem odrzuciła projekt. Do tego pewnie masa innych rzeczy o których nam nie wiadomo. On się w tym momencie nie podejmie ale zostawia zielone światło innym. Tak więc trzeba poczekać do 17 listopada i wtedy dowiemy się co planuje New bo ma powiedzieć jaką serię będzie robił. Novelki to książki :) / Agami

      Usuń
  19. Dziękuję Wam za wasza ciężką pracę. Pracowaliście ciężko i nadal pracujecie byśmy mogli zrozumieć seriale. Podziękowania dla całego zespołu. Jesteście najlepsi!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiadomo kiedy kolejny odcinek (przetłumaczony na polski)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako, że jest to na officjalnym kanale to odcinki pojawiają się co tydz ostatnio pon-wt i nie jest to już zależne od tłumaczy /Agami

      Usuń
  22. hejka mega dzięki za tłumaczenie, czy wiecie może co z 2 sezonem bo skończyłam całość i mam mętlik w głowie. Więc jak macie jakieś info co do 2 ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Obejrzane XD
    Drama faktycznie aż się prosi o 2 sez. (Zostało mi jeszcze sp do obejrzenia - ciekawa jestem co tam jest :P )
    Bardzo przyjemnie się oglądało....
    Co do TinCan to nie było tak źle jak się obawiałam - w gruncie rzeczy oni przecież nie zerwali. Can boi się po prostu narastających w nim uczuć do Tina... Tin z kolei musi pozwolić by to wszystko toczyło się wolniej... Dosłownie brakuje tu jednej sceny :P Jestem dobrej myśli, nawet jeżeli z 2 sez. nici XD
    W ogóle wszystkie pary tak dziwnie zakończyli i jedynie związek Ae i Pete był dokładnie pokazany ;)
    Dziękuję za Waszą pracę i mam nadzieję na wiele innych równie ciekawych dram :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, zapomniałabym...
      Mina P'No w ostatnim odcinku mnie rozwalała... a młody był niezły - rozumiem jeszcze manipulowanie kumplem, ale żeby tak wkręcić seniora XD Geniusz :D - P'No ma za miękkie serce :P

      Co do braci - to jestem zadowolona... wszystko sobie wyjaśnili i mam nadzieję, że ich relację będą już tylko lepsze XD

      Usuń
    2. Mirka to, co obejrzałaś było SP czyli wersja reżyserska ostatniego odcinka. Widocznie Ci co wstawiają na oficjalnym kanale youtube postanowili nie dodawać zbyt okrojonego odcinka i uznali, że lepsza jest wersja reżyserska. Mam podobne odczucia, że najlepsza jest właśnie ta wersja. Okrojone sceny z ostatniego odcinka jakoś nie bardzo mi spasowały. Zgodzę się z Twoimi przemyśleniami co, do chłopców, również mina P'No rozwalała w tym ostatnich zwłaszcza scena łóżkowa.

      Dziewczyny!!! Bardzo Wam dziękuję za tłumaczenie :) bardzo ekspresowe na youtube. Życzę Wam kolejnej weny, energii do dalszych prac jakie sobie weźmiecie oraz rozwijanie tej stronki, gdyż ją bardzo polubiłam :)

      Usuń
    3. Ja tylko chcę tu powiedzieć, że kanałem na YT zarządza nasz cudowny reżyser aka P'New. Okrojona wersja powstała głównie do pokazania w telewizji(GMM25) i nie trudno się domyśleć, że oficjalnym ostatnim odcinkiem jest Director's Cut dlatego właśnie tylko i wyłącznie ta wersja trafiła na YT.
      Co do ss2 nie ma na razie żadnych nowych informacji, ale możemy mieć nadzieję, że P'New zmieni zdanie bo np chłopcy są chętni by kontynuować ten projekt.
      A przy okazji ja jako tłumacz chciałabym wam podziękować za oglądanie z polskim tłumaczeniem <3

      Usuń
  24. C U D O !
    Dziękuję za tłumaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Liczę na drugi sezon nie jestem zazdowolona z zakończenia CaiTina...

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tego co wiem jest już drugi sezon, czy będziecie go tłumaczyć? Proszę, bardzo mi zależy😖❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma drugiego sezonu...

      Usuń
    2. Jeśli jakimś cudem pojawi się ss2 to ja na pewno nie odpuszczę go sobie. Ale znam obecną sytuację więc ja bym się za bardzo nie nastawiała

      Usuń
  27. zakochałam się , Ae cudnie zagrany
    szkoda ze nie bylo happy dla parki Tin & Can, choc nie ukrywam że Can strasznie mnie irytował echhh
    dziękuję pięknie za tłumaczenie, kawał świetnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma byc drugi sezon i Tin i Can będą razem...mozesz obejrzeć chwilowy zwiastun, Wpisz w YouTube ,,Love by Cathy Doll"

      Usuń
    2. ,,Love by Catchy Doll" to nie drugi sezon, a zupełnie oddzielny projekt. Nie znam szczegółów historii, wiem jedynie, że to oddzielne projekty grane przez reprezentantów ich marki, w popularnych dzięki LBC parach

      Usuń
    3. A no chyba, że tak bo gdzieś o tym czytałam i było napisane, że to drugi sezon także no

      Usuń
    4. Nope, drugi sezon nie jest w planach aktualnie(pierwotnie, jak seria miała wyjść pod MCOT, mialy być dwa sezony ale potem się trochę popsuło i ostatecznie go nie będzie.) Chociaż P'New jest otwarty na to by oddać komuś projekt jeśli chciałby zrobić ss2.

      Usuń
  28. Bardzo dziękuję za tłumaczenie, za wasz czas i waszą ciężką pracę. Kocham tą drame całym moim sercem💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dla was tłumaczyć tę serię <3
      LBC to moja miłość, dlatego niezmiernie się cieszę jak i inni ją doceniają <3

      Usuń
  29. Dołączam się do wiwatów. Cudowna produkcja. Niecierpliwie wyczekuję sezonu 2. Za tłumaczenie serdecznie dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Na razie raczej powinniśmy się trzymać wersji "nie będzie ss2". Aktualnie P'New oddał już nawet wszystkie prawa do LBC autorce nowelki. Jeśli nikt inny nie będzie się chciał za to zabrać to raczej zakończymy serię tylko tym sezonem.

      Usuń
  31. Wczoraj trafilam na tą drame przypadkiem, pół nocy nie spałam, obecnie będę zaczynać 10 odcinek 😁 Cudowna drama ! Kocham relację Ae i Peta 😍 dzięki za Wasze tłumaczenie, dzięki temu mogę cieszyć sie tą dramą 😍

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo Wam dziękuję za możliwość obejrzenia tej uroczej historii na waszej stronie. Przyznam jednak, że pozostawiła ona we mnie lekki niedosyt. SPOILER - Tak bardzo kibicowałam bogatemu paniczykowi Tin'owi i stukniętemu a zarazem uroczemu Can'owi, a tu taka klapa. Może zbyt bardzo lubię happy endy i kiedy moja ulubiona para takiego nie ma, jest mi po prostu smutno. Mimo wszystko jeszcze raz wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo 😭😭😭 płakałam jak tylko obejrzałam ten odcinek. Wyłam poprostu wylko to była moja ulubiona parka 😭😭😭 chciałabym kontynuację i happy ending dla tej pary

      Usuń
  33. Cos jest chyba nie tak bo nie na zadnego tłumaczenia a wczesniej bylo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam na szybko i wychodzi, że w każdym odcinku jest tłumaczenie. Nie masz przypadkiem wyłączonych napisów na YouTube?

      Usuń
  34. kocham tą drame <3
    dziękuje za tłumaczenie

    takk bymm chciała sezon 2 ;(


    (biedny Tin ;( Can mówiłes że jesteś dobry chłopiec ->-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham tą drame, ale jest mi jej tak niedosyt, że masakra. Dlaczego nie robią drugiego sezonu??? TinCan powinni być razem 😭😭
    Dzięki wielkie za tłumaczenie tego dzieła sztuki. Bez tego pewnie nie wiedziałabym co się tam dzieje tak na prawdę😅☺️
    Mam nadzieję że zrobią kontynuację, bo kocham ten serial. Jeżeli jednak go zrobią to będziecie chętni to tłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAJĄ ZROBIĆ DRUGI SEZON!!!!! AAAAAAAA

      Usuń
    2. Są 2 kontynuacji jako miniserial

      Usuń
    3. Ale 2 sezon też ma być

      Usuń
    4. Bardzo fajna seria . TinCan to moja ulubiona parka. Cantalupe spanikował. Co do P'No -biedaczek jego prześladowca Go dopadł i niecnie wykorzystał. Jego mina bezcenna. Dziękuję za możliwość obejrzenia.

      Usuń
    5. Są 2 kontynuację ? Jesteś mi wstanie podać tytuły ?

      Usuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy 2 sezon też będzie przetłumaczony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się do pytanie, ponieważ to jedna z moich ulubionych serii

      Usuń
  38. Mam pytanie czy wiadomo kiedy będzie drugi sezon i czy będzie on tłumaczony przez was ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, że nigdzie nie ma tłumaczenia TharnTypy . To jak by nie było początek Love By ChanceChance. Na końcu pojawiają się chłopcy z tej seri.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam to setki razy, powtórzę i kolejny raz: będzie tłumaczenie TharnType. Musiałam odłożyć tłumaczenie tej serii na później, gdyż skupienie się na obronie, którą mam jutro(!), było ważniejsze. Także spokojnie i proszę o trochę cierpliwości. Jak już przejdę przez to i trochę ochłonę to zabieram się za to tłumaczenie w pierwszej kolejności :)

      Usuń
    2. Powodzenia na obronie, jak mawiał mój wykładowca "To tylko rozmowa dwojga wykształconych osób" 😉

      Usuń
  40. Ja chcę tylko się zapytać czy to w tym serialu chłopaki są takim jakby zespołem i grają na koncertach? Bo widziałam jakieś zdjęcia, gify itd i ludzie pisali że to z tego seriali. Wiem, że już dawno po czasie wrzucenia tłumaczenia, ale mam nadzieję że mi odpowiecie :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Title, Gun, Plan i Perth są częścią zespołu TEMPT(Wcześniej mieli być tam również Mark i Earth, ale zrezygnowali). Projekt powstał po wyjściu LBC i z samą serią nie ma nic wspólnego. Chodzi raczej o utrzymanie sławy, którą zdobyli poprzez LBC(Tak samo jak po 2moons powstało SBFIVE). Tak więc chłopcy rzeczywiście występują jako zespół, ale nie w serii. To są dwa kompletnie różne projekty

      Usuń

Prześlij komentarz