[Z] Theory of love

Tytuł: Theory of love
Kraj: Tajlandia
Ilość odcinków: 12
Czas trwania odcinków: ~ 50 min
Grupa: BL Poland
Tłumaczenie: Uru
Korekta: Zizikk
Trailery [X]
Youtube [CC]
[1] | [2] | [3] [4] [5] [6] | [7] | [8] [9] | [10] | [11] | [12]

od 10 odc na ok.ru


Opis: Third jest studentem wydziału Filmografii oraz członkiem grupy zwanej Zbirami, wraz z trojką jego najlepszych przyjaciół, Too, Bone i Kaiem. Third posiada jednak pewną tajemnicę, od początku studiów jest on zakochany w Kaiu.
Przez trzy lata skrywał on tę tajemnicę przed wszystkimi i w ciszy wspierał i kochał Kaia, wiedząc, że ich wspólna przyszłość nie ma szans istnienia. Kai jest 100% hetero, który zmienia kobiety jak rękawiczki. Co gorsze, Kai ma zasadę, żeby nie umawiać się z przyjaciółmi.
Jak długo wytrzyma Third obserwując jak Kai co noc sprowadza do siebie inną kobietę? Third z całych sił starał się widzieć w Kaiu jedynie przyjaciela, ale każde jego starania szły na marne, łatwo jest się zakochać, jednak odkochanie się to już nie taka łatwa sprawa. Wszystko jednak skończyło się w momencie jak Third dowiedział się o czymś, co całkiem złamało mu serce. Ale kiedy Third postanowił sobie odpuścić, to Kai zdecydował się zacząć.


Seria powstała na podstawie nowelki JittiRain o tym samym tytule.

Komentarze

  1. Chyba jakaś wróżka czy ktokolwiek nade mną czuwa czy coś, bo dzisiaj pomyślałam byście dodali tłumaczenie Theory of love i tak się stało, magia chyba, ale bardzo dobra magia. Nie mogę się doczekać kolejnych części 💗

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, naprawdę chciałam obejrzeć tą dramę.. woow, jestem naprawdę wdzięczna~

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super ! a jak będą wrzucane tłumaczenia ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Albo mi się coś zepsuło albo nie wiem bo w pierwszej części odcina nie ma polskich napisów. Można to jakoś naprawić??

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za nią bardzo wdzięczna 💞✨

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wam za tłumaczenie tej dramy! Z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki! Jesteście wspaniali! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Tłumaczenia będą pojawiać się regularnie czy jak? BTW dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regularnie na pewno nie, ale będziemy starać się w miarę możliwości jak najszybciej udostępniać wam tłumaczenia <3

      Usuń
  8. Popłakałam się na ostatnim odcinku pierwszego (sezonu?) Cudowne tlumaczenie, nie mogę się doczekać więcej bo naprawdę fajnie się ogląda . Powodzenia w dalszym tłumaczeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze szczęścia czy ze smutku bo obawiam się teraz zakończenia

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  10. W czwartej części drugiego odcinka nie ma napisów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się tym zajęłam i są :) Dzięki za info :)

      Usuń
  11. Szkoda, że w rzeczywistości nie ma tak jak w tych serialach BL :( Każdego dnia miesza sie nas z błotem i wyzywa od najgorszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale najlepiej na takich nie zwracać uwagi. Wy też przecież jesteście normalnymi ludźmi. Nie rozumiem ludzi którzy myślą inaczej, po prostu chyba nie mają życia I wygadują głupoty.
      Jeśli byś chciał pogadać, ja wysłucham.

      Usuń
    2. Od dłuższego czasu myślę nad przeniesieniem sie do Tajlandii :D albo chociaż jakaś dłuższa podróż... to może zbieramy ekipę i jedziemy? xD

      Usuń
    3. Bardzo chętnie tylko ktoś by musiał mnie poduczyć języka xD
      Ja w sumie też nad tym myślałam, bo czemu nie, tam napewno jest pod pewnymi względami lepiej i w sumie odpoczynek od tego wszystkiego tutaj zdecydowanie by się przydał.

      Usuń
    4. Tyle sie nasłuchało tajskiego, że podstawowe zwroty sie na pamięć zna xD
      "Sawadee" np, hehe. Zawsze można angielskim też :D

      Usuń
    5. Dokładnie hah. Jesteśmy już umówieni i nie ma wymigiwania się, Tajlandia czeka :D

      Usuń
    6. Chętnie bym jeszcze więcej z tobą pogadała co ty na to?

      Usuń
    7. Ze mną? No pewnie :D fb, whatsapp, whatever :D

      Link do messengera: https://m.me/xia.yao.chn

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Napisałam, mam nadzieję że to ty

      Usuń
  12. Ta seria wciąga jak narkotyk, kocham ją coraz bardziej i postacie nie mogę się doczekać jak już będą razem! Oglądałam tam kiss momenty i myślałam nad nauką angielskiego ale jestem zbyt leniwa.. Powodzenia w dalszym tłumaczeniu wszystkich BL.

    OdpowiedzUsuń
  13. Awww 3 (sezon) jeśli słodkiii!! A co dopiero 4 .. Pragnę już 4

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju dziękuję ślicznie za tak szybkie tłumaczenie ♥ ♥ ♥ ta drama jest świetna :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy będzie tłumaczenie 4 (sezonu)??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinka, nie sezonu :P Postaramy się z tym tak do połowy przyszłego tygodnia ale nic nie jest pewne :)

      Usuń
    2. A co z tłumaczeniem serialu History Trap? Jak to wygląda na viki?
      I czy tłumaczenia te będą już tylko na viki czy jeszcze na innej stronie?

      Usuń
    3. Tylko na viki, bo chcemy, żeby było bardziej formalne i uchronić przed ewentualnym usunięciem.
      Nadmieniam również, że pytania o serie, proszę pisać pod postem danej serii ;)

      Usuń
    4. Rozumiem, oczywiście, ale chciałam tym razem napisać tutaj bo byłam bardziej pewna że przeczytacie tutaj bo to "najnowszy" post, a nie wiedziałam czy resztę postów sprawdzacie, w sensie komentarzy, następnym razem już będę pisać pod danym postem, dziękuję za odpowiedź i ostatnie pytanie, czy jak te reszta odcinków zostanie odblokowana to czy tłumaczenie od 3 do 5? odcinka będą w ten lub następny dzień? a resztę będziecie na tygodniu robić bo jeszcze nie tłumaczone jest tak?
      Jeśli zagmatfałam bardzo to przepraszam.

      Usuń
    5. Ojejku, trochę się pogubiłam xD ale jeśli dobrze rozumiem o co chodzi to przy każdej serii wypisane są wszystkie odcinki jakie w niej są. W momencie jak tłumaczenie jest już gotowe to wstawiamy link pod odpowiedni numerek z odcinkiem. Tak więc wszystkie odcinki w jakie można kliknąć są juz przetłumaczone. A jeśli z jakiegoś powodu po kliknięciu w link coś nie działa(usunięte wideo w przypadku hardsubów czy brak polskiego tłumaczenia na YT) należy napisać taką informację pod postem z daną serią to będziemy mogli to naprawić :)

      Usuń
    6. Dziękuję za odpowiedź, już wszystko rozumiem i sorki za gmatfanie heh.

      Usuń
  16. tylko gej zrozumie co czuje Third po czwartym odcinku :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten moment gdy jest czwarta nad ranem i nie ma jeszcze dalszych odcinków. Co ja mam robić w tym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  18. W pierwszej części 6 odc nie ma napisów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie napisy są tylko w części 2

      Usuń
    2. Właśnie, dlaczego link już jest, ale napisów nie ma?
      Czy to przez pomyłkę tak zrobiliście?

      Usuń
    3. Tłumaczenie było ale znikło ;0 może twórcy usunęli?

      Usuń
    4. Napisy były, ale zniknęły, nikt nie wie dlaczego, ehh. Zaraz dodamy na nowo i zobaczymy, czy tym razem się przyjmie bez problemów.

      Usuń
    5. Przepraszam, ale dalej nie ma napisów :(. Bynajmniej ja nie mam

      Usuń
    6. U mnie też nie ma. Jakieś problemy techniczne?

      Usuń
    7. na tę chwilę wszystko już jest opublikowane. Z jakiegoś powodu w tym odcinku znikają nam tłumaczenia. Mam nadzieję, że już się to uspokoi i w razie czego proszę o informacje to znów będziemy działać :)

      Usuń
    8. Dobrze, i póki co tłumaczenie jest, jakby później znikło poinformuje, mam nadzieję że inni też jakby co będą reagować.

      Usuń
  19. A tak wgl to co jaki czas jest tłumaczenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy konkretnego grafiku. Staramy się po prostu w miarę możliwości szybko tłumaczyć odcinki :)

      Usuń
    2. Kk, to i tak pewnie dużo pracy, więc jestem wam bardzo wdzięczna

      Usuń
  20. Nie mogę już się doczekać tłumaczenia 7 odcinka! Dziękuję za ciężką pracę i czas ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noom, ja też czekam na siódmy odcinek, codziennie sprawdzam tą stronę żeby sprawdzić czy już jest xd

      Usuń
    2. Ja tak samo xD
      Czy to nie obsesja? Xd

      Usuń
    3. W moim przypadku chyba tak xD
      Serio mam zawsze takie; JAK JA MUSZĘ W KOŃCU TYCH GEI OBEJRZEĆ :
      xD

      Usuń
    4. Mam tak samo xD
      I też mam nadzieję że P'Too będzie z P'An.
      Wiem, jestem dziwna xf

      Usuń
    5. Też shippuję Too z An

      Usuń
    6. Kolejna osoba, yey xD
      Mam nadzieję że będą razem, dla mnie uroczo razem wyglądają

      Usuń
    7. Czyli już mamy fanclub czy coś takiego heh

      Usuń
    8. Ej, a masz może konto na discordzie?

      Usuń
    9. Darth Scarlett #7325
      Mam nadzieję że zadziała xd

      Usuń
  21. Nie chce 8 odcinka...
    Boję się tego co tam się stanie..

    OdpowiedzUsuń
  22. W końcu siódmy odcinek XDDD TAAKKK nie będę spała do piątej, fajnie xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Luuul, ja chcę kolejny odcineeeek

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy będzie ósmy odcinek?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego w epizodzie 8 1/4 rzadko kiedy pojawiają się napisy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam całą pierwszą część i u mnie wszystko jest jak należy.

      Usuń
  26. Ej, bo dziewczyna ( chyba dziewczyna ) pisała na górze coś o ósmym odcinku. To jej pomyłka, czy on rzeczywiście już jest, bo mi się nie wyświetla :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, nieważne, mam! Dziękuję z całego serca za tłumaczenie! Kocham tą dramę! ❤️❤️❤️

      Usuń
    2. Ej, rzeczywiście napisy rzadko się pojawiają D:

      Usuń
    3. Cały odcinek obejrzałam na przyspieszeniu, żeby sprawdzić, ale wszystko mi się pojawia jak należy. Nie wiem jak mogę pomóc, bo u mnie wszystko jest w porządku :/
      A odcinek jest, ale na razie czekam, aż zarządzająca blogiem znajdzie chwilkę czasu, żeby tutaj dodać link :P

      Usuń
  27. Czemu w niektórym momencie napisy znikają ;C

    OdpowiedzUsuń
  28. Co do znikających napisów: Niestety nie jestem w stanie nic z tym zrobić. Z tego, co widzę to problem pojawia się jedynie na urządzeniach mobilnych(dajcie znać, jeśli pojawia się również w komputerach). Przeglądałam odcinki kilkukrotnie na komputerze i wszystko działało jak należy. Te same odcinki jednocześnie włączałam na telefonie i pojawiały się dziury w tłumaczeniach. Bardzo możliwe, że coś się popsuło przy jakiejś aktualizacji. Miejmy nadzieję, że wkrótce wszystko wróci do normy, a ja na razie rekomenduję oglądanie na komputerach.
    EWENTUALNIE! Przejrzałam na szybko kilka minut jednego z odcinków na telefonie, ale włączyłam YouTube na przeglądarce a nie aplikację i nie zniknęły żadne napisy. Dlatego możecie spróbować w ten sposób. Tu też dajcie znać, czy to na pewno działa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za tłumaczenie tej dramy. Zakochałam się w niej i jestem wdzięczna że mogę ją tu oglądać😍😄

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuje za przetłumaczenie 9 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku kocham was ( tych co tłumaczą ) oraz tą drame. Nie mogę się doczekać 10odcinka.
    P. S. Czekam Cierpliwie 😍😍😂

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy będa przetłumaczone trzy odcinki (10,11,12)?

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Nie umiem powiedzieć kiedy dokładnie będzie. Prace trwają. Ale dodatkową przeszkodą jest YT, który ostatnio nie współpracuje z nami i nie publikuje nam napisów.

      Usuń
  34. Już się nie mogę doczekać tłumaczenia kolejnych odcinków ❤ Snuje teorie co może być później 😂❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy do 10, 11, 12 będą wgl napisy? W sensie, wcześniej pojawiały się w miarę często, a teraz no, bardzo długo ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą ale trzeba czekać

      Usuń
    2. ;_; Ja codziennie sprawdzam z nadzieją czy przetłumaczyliście ...
      Mogę robić to jeszcze przez dłuuuuuugi czas...
      Ale robi mi się za każdym razem smutno jak zobaczę że nie są...😭😭

      Usuń
    3. no yt nam dodatkowo sprawy nie ułatwia więc nie ma wyjścia trzeba czekać

      Usuń
  36. Aaa... Kiedy będzie 10 odcinek?!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Czekam na 10 odc *siada na krzesło*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zróbcie mi miejsce, bo najprawdopodobniej się do was dosiądę ;)

      Usuń
    2. *ustawia rządy krzeseł dla innych czekających i sama się dosiada*

      Usuń
    3. *rozdaje przekąski*

      Usuń
    4. idzcie na yt i piszcie komentarze pod odcinkam od 10 do 12, że prosicie o akcpetację polskich subów. Bo drama jest do końca przetłumaczona tylko gmm musi zaakceptować napisy

      Usuń
    5. Mam głupie pytanie, jak dla mnie dość ważne. ..
      A jakim języku napisać...

      Usuń
    6. Po angielsku- please accept Polish subtitles

      Usuń
  39. Agami mam pytanie czy gdybym przetłumaczyła tę serię do końca jako osoba prywatna to mogła bym to dodać i YT nie robiło by problemu. Czy muszę z wami współpracować . Bo jeżeli jest problem z tym że wam YT robi pod górkę to może ja mogła bym to skończyć jako ja. Może wtedy nie było by kłopotu.

    OdpowiedzUsuń
  40. A i jeszcze do kogo musiała bym się uśmiechnąć w sprawie dodania napisów . Do YT czy do wytwórni która to udostępnia. Nigdy nie dodawałam napisów więc nie wiem jaka jest procedura, a nie chciała bym namieszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle yt teraz pozmieniało i napisy muszą zostać też zaakceptowane przez właściciela kanału. Uru już pisała do nich w sprawie serii, które tłumaczymy bo nie ma dalej napisów :( W sumie w tym momencie mamy 5 serii na gmm i z każdą są problemy. A Uru nie odda tłumaczenia :)

      Usuń
  41. Oki zrozumiałam. Chciałam tylko pomóc bo widzę te kolejki czekających. Ale jak to się mówi nie wszystko da się przeskoczyć. Jak by co dajcie znać jak będę mogła pomogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jeżeli byłabyś zainteresowana z nami współpracować przy innych seriach zapraszam do kontaktu :) agaimisa@gmail.com

      Usuń
    2. Na adres który podałaś nie da się wysłać wiadomości próbuję już od kilku dni i nic nie mogę zrobić jest jakaś inna forma kontaktu inny adres.

      Usuń
    3. o matko sorki zjadło mi jedną literę powinno być agaimisia@gmail.com

      Usuń
    4. Dzięki bo już mi się wydawało żem tępa nad miarę hahaha.

      Usuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Boże wkurza mnie to, że nie chcą zaakceptować tych napisów... nie wiem o co im chodzi ugh, ale za to chciałabym wam podziękować za prace dla tak wielu osób!! Jestem wdzięczna i inni na pewno również, że poświęcacie nam czas: (♥ Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nic mi ten tytuł nie mówił, ale zaczęłam oglądać i muszę się przyznać że wciągnęła mnie ta pozycja . Nie wiem czy to dzięki aktorom (Third jest trochę płaczliwy), czy dodatkowej narracji bohatera, czy dzięki dobrej historii, ogląda się z zapartym tchem.
    Czytając komentarze nie tylko Ja widzę parę Too &P'An :)
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  46. Hejka wie ktoś może czy odcinki 10,11 i 12 będą z Polskimi napisami odpiszcie błagam 😥😪😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u góry jest info, że są przetłumaczone ale gmm tv nie akceptuje. Polecą hardy niedługo

      Usuń
  47. czy odcinki 11 i 12 będą przetłumaczone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinki, prawdę mówiąc, są już dawno przetłumaczone jednak GMMTV do tej pory nie zaakceptowało nam tłumaczenia. Odcinki po polsku oczywiście się pojawią, jednak trzeba chwilkę poczekać, aż zrobimy hardy :)

      Usuń
    2. oo to super bo w połowie 11 już nawet mi angielskie wcieło :) w takim razie powodzenia i czekam aż się pojawią!!

      Usuń
  48. Cześć czy będzie przetłumaczenę dwa filmy theory of Love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli pytasz o odcinki to tak, oba pozostałe odcinki z polskim tłumaczeniem na pewno się pojawią, jednak potrzebujemy troszkę czasu aby zrobić hardy :)

      Usuń
  49. Jejku dziękuję za tłumaczenie tej serii ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny serial dzięki za wrzutkę z tłumaczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Właśnie obejrzałam ostatni odcinek UwU to jest tak uroooocze ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz