[Z] My Dream The Series

Tytuł: My Dream The Series
Kraj: Tajlandia
Ilość odcinków: 12
Czas trwania odcinków: ~35 min.
Crossover grup BL Poland i Locker Room Subs
Tłumaczenie: Azure, Uru
Czasówka: Agami
Korekta: Zizikk
Hardsub: Usagi, Agami
Trailer [X]  Folder na CDA
 Ok.ru
[1] | [2] | [3] [4] [5] [6] | [7] | [8][9] | [10] | [11] | [12]



Opis: Historia miłości nie z tego świata. Runway to całkowicie zwyczajny uczeń liceum, który od śmierci ojca, gdy Runway miał zaledwie kilka lat, ma koszmary. Jednak kiedy odnajduje stary łapacz snów swojego ojca i wiesza go przy łóżku, koszmary zmieniają się w dobre sny. Właśnie wtedy, we śnie, poznaje Dreama. W tym samym czasie jego sąsiad, Tanai, wysportowany chłopak z sąsiedztwa, zaprasza go na randkę. Runway, dzięki pomocy swoich przyjaciół, Giude i Yim, rozwiązuje problem tej skomplikowanej relacji. Jednak robi się jeszcze bardziej skomplikowanie, bo wygląda na to, że Giude i jego dziewczyna Yaimai, chylą się ku zerwaniu. Przez ten cały czas Dr. Good, brat Guide, ma do czynienia z tajemniczą dziewczyną Kafe oraz chłopcem Elle. Jak potoczy się ta historia i czy wszystkie problemy zostaną rozwiązane? Czy związek Runway i Dream stanie się prawdziwy?

Komentarze

  1. Kiedy pojawi się pierwszy odcinek jeśli można wiedzieć :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dobrych wiatrach dziś wieczorem, w najgorszym wypadku jutro rano /Usagi

      Usuń
  2. Jestem po obejrzeniu pierwszego odcinka. Akcja tej serii idzie spokojnie. Dowiadujemy się, że Runway i jego Matka mieli swoją tragedię życiową, ktoś im bliski odszedł. Stąd mają niespokojne noce. Widać, że seria będzie miała zabawne jak i smutne momenty. Czasami oparta będzie na poważniejszych problemach zwłaszcza rodzinnych. Jestem ciekawa jak bardzo magiczny jest ten Łapacz Snów, który prawdopodobnie? chroni? Runaway przed koszmarami? Końcówka odcinka wyjaśnia, pokazuje nam, iż Runaway jednak znał tę postać, która pojawiła mu się we śnie. Intrygujące, co dalej będzie? Bardzo Wam Dziękuję za poświęcony czas nad odcinkiem czyli tłumaczeniem, czasówka (sama wiem, jak pracochłonna jest. Pracowałam nad tym kiedyś) Hardsubowaniem jak wielogodzinnym uploadem. Trzymam kciuki na dalszymi pracami nad tą serią :) Czekam dalej :), bo wiadomo to aktualna seria wychodząca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za tłumaczenie. Drama zapowiada się nieźle

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Dziękuję za pracę nad drugim odcinkiem :) Namacalne uczucia powoli zaczynają się rozwijać między bohaterami. Zwłaszcza uczucia Tanaia do Runwaya (piękna piosenka) jak zazdrość Dreama o to. Tajemnicza depresja Matki Runwaya. Czemu tajemniczy dał mu ten pierścionek? Co Good ma wspólnego z nim? Sporo zagadek i interesujących powiązań. Bardzo dobrze mi się oglądało tę serię, że chcę więcej. Akurat zrobili nam niezły "polsat" na końcówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ta drama jest megaa. Dziękuję bardzoo za tłumaczenie <3 gdyby nie wasza ciężka praca to bym się o tym nie przekonała :D <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne odcinki obejrzane :) Nie spodziewałam się tej podwójnej porcji Waszych tłumaczeń i nie tylko. Za co, bardzo dziękuję! Jakie są moje wrażenia po obejrzeniu jak dla mnie robi się coraz bardziej fantasy. Nadal nie wiemy kim jest tajemniczy Elle? Ma też swój pierścionek podobny do Runwaya, któremu go dał. Widzę, że Tanai nie próżnuje, czuć, iż bardzo zależy mu na nim. Ale.. no właśnie Runway ma problem, bo nie tylko Tanai zabiega o jego uczucia. Chłopaka z jego marzeń sennych Dream, podobnie pała do niego specjalnym uczuciem. Bardzo smutna jest historia o byłej dziewczynie Gooda. Guide, przeżywa jakiś zawód miłosny. Ciekawa jestem jak dalej rozwinie się akcja z relaksem na morzem. Jeszcze raz bardzo Wam Dziękuje za to, że nadążacie z wydawaniem odcinków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Dziękuję!!! Za kolejny odcinek. Pamiętacie o tej serii :). Nadal będę czekała na Wasze polskie literki. Trzymam kciuki! Oby tłumaczenie z angielskiego było do końca tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mamy w planach porzucenia :) / Agami

      Usuń
    2. Cieszę się :) Ta, seria jest na swój sposób wyjątkowa w stylu fantasy.

      Usuń
    3. anoj jest a ekipa która pracuje przy my dream często prowadzi dyskusje :) ale fakt seria jest inna od pozostałych. mnie osobiście się podoba ten spokojny klimat /Agami

      Usuń
    4. Mi też się podoba. Wyczuwam uczucia między chłopcami. A jeszcze do tego "dziewczyna" Gooda, aż ciekawa jestem jak ich relacje miłosne się ustabilizują? skoro Guide nagle doznał nowych uczuć względem Tanaia. To niezręczne pożegnanie w hotelu. Waha się między nim a Yaimai ;). Czekam aż wydadzą nowy odcinek :) Jak na fankę przystało nadal Wam dopinguję ;) heh sporo moich komentarzy akurat pod tą serią .Trzymam kciuki!

      Usuń
    5. mnie się właśnie podoba w tej serii to, że między nimi to tak fajnie naturalnie idzie do przodu. Ship GuideTanai to miła odmiana przy zamulającym DreamWay ( przepraszam wszystkich shipujących) bo u nich to tylko spać :P. Więc shio, który zapewne miał być drugoplanowym jak na razie fajnie prowadzi serię :D /Agami

      Usuń
    6. Z tym bym się zgodziła jeśli chodzi o spanko. Tak, naprawdę to marzenie senne...czy Dream pojawi się w jego rzeczywistości? Skoro Tanai ma miętę do Runwaya. A w piątym odcinku okazuje się, że Guide stał się bardziej odważniejszy wobec Tanaia. Oboje mają ze sobą coś wspólnego, gdyż mają osoby w których się kochają Tanai ma skryte uczucia do Runawya, a Guide do Yaimai (która mu złamała serce nie będą tego świadoma). Mi własnie w tej serii podoba mi się, iż uczucia tak jak pisałaś Agami idą takim naturalnym torem. Na razie czekam na kolejny rozwój. Piąty odcinek zaczął się ciekawie, właśnie między Tanaim i Gudie coś się dzieje (ten początek) W moim odczuciu jestem również zainteresowana też związkiem między Goodem i Elle/Kafe ;) Czy twórcy tej serii zostawią nam otwarte zakończenie? Na razie ta seria jest wychodząca.

      Usuń
  8. Dziękuje za tłumaczenie tej dramy bardzo mi się podoba i wszystkim serdecznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Po obejrzeniu 6 odcinka. Wiemy, że Matka Runwaya miała pewne nieprzyjemności z teściową jego ojca? Brak wiary w siebie w wychowanie w syna? Bardziej pogłębiło w niej depresję. Odbija się też na Runwayu. Co do relacji Guide i Tanai na razie wychodzą miedzy nimi takie nieśmiałe zmieszanie. Guide zaczyna się wahać. Za to, dostał opieprz od Yaimai. Niby ona, nie winna? Mogła mu napisać, że kto inny ją odprowadzi? (skoro miała czas do niego pisać non stop oraz dzwonić) Tak, naprawdę oboje się wzajemnie nie ufają. Intryguje mnie tajemnica Elle, co on ukrywa? Aż smutno się zrobiło z jakim wzrokiem obserwował w wyobraźni lub przeszłość? Gooda, jak rozpaczał. Na razie akcja tej serii idzie takim, spokojnym torem. Aż do zaskakującej końcówki, która rozpocznie historię Yima, błagającego Runwaya o pomoc. Bardzo Dziękuję za wszystko nad tym, jak się napracowałyście. Trzymam kciuki za dalszą wenę i siłę do pracy przy kolejnych odcinkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za kolejny odcinek czyli poświęcony czas nad pracą przy tym. Nie dziwię się Yimowi, biedak prawie został tak potraktowany przez kolegę Tanaia, że nie dziwię się jego uczuciom i to dokładnie jeszcze przed egzaminami... Guide, widać ma problem ze swoimi uczuciami, gdyż nagle poznał inne uczucia... To, samo jest z Tanaiem. Ale widać Yaimai nie spodobała mi się (po robiła fotki ??? dla szantażu?). Muzyka, jak i słowa piosenki piękne o miłości. Czekam na kolejne. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za tłumaczenie odcinka już niemoge się doczekać kolejnego 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za tłumaczenie kolejnego odcinka

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzio mnie to cieszy, że będzie drugi sezon ^^. A będziecie tłumaczyć ten nowy sezon?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego nie mogę tego obejrzeć? Za każdym razem kiedy naciska na numer odcinka to jestem zupełnie na innej stronie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo przenosi na openload a tam wyskakują najpierw reklamy i zanim się włączy film ich wyskakuje trochę. trzeba uważać by przy okazji nie wyłączyć okna z filmem. Jest jeszcze folder na cda więc można tez tam oglądać.

      Usuń
  15. DZIĘKUJE ZA TŁUMACZENIE 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Macie może w planach dodać pozostałe odcinki na cda? Pytam, bo naprawdę chciałabym obejrzeć do końca, a na openload,zie(?) nie jestem wstanie, bo mega mi się zacina. Z góry dziękuję za odpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję Ekipie za tłumaczenie. Drama świetna!
    Czekam na kolejny sezon 💚

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie skończyłam tą drame i ostatni odcinek i tak niczego nie wyjaśnia😕 czy będzie 2 sezon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będzie :) i nasza ekipa będzie tłumaczyć

      Usuń
  19. Przez dwa dni zobaczyłem wszystkie 12 odcinków i bardzo się ucieszyłem z zapowiedzi następnej serii...

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. na razie cisza :( nic nie wiadomo

      Usuń
    2. Ja też by chciała zobaczyć drugi sezon i mnie ciekawi dalsze losy bohaterów

      Usuń

Prześlij komentarz