[T] Ossan's Love : In The Sky

Tytuł: Ossan's Love : In The Sky 
Kraj: Japonia
Ilość odcinków: 8
Czas trwania odcinków: ~ 40 min
Grupa: KTNews Fansubs 
Tłumaczenie: Hikaru-chan
Korekta: Karin-chan




[1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8]





Opis: Soichi Haruta jest 35-letnim singlem. Po tym jak zostaje zwolniony z pracy, rozpoczyna pracę w liniach lotniczych Tenku Peach. Mimo swojej niezdarności zawsze wychodzi cało z problemów dzięki wsparciu Kapitana Kurosawy. Któregoś dnia przypadkowo odkrywa, że kapitan jest w nim zakochany. Na domiar złego drugi pilot oraz mechanik, który śpi w sąsiednim pokoju, również wyznają mu miłość. Kogo Haruta ostatecznie wybierze?

Komentarze

  1. Zaczyna się naprawdę zabawnie 🤣 . Czekam na dalsze tłumaczenie 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za tłumaczenie bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Haruta to ma pecha. Kapitan czasem jest przerażający. Zabawne było. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha, Boże to jest genialne już nie mogę się doczekać kolejnych tłumaczeń, chyba jeszcze nigdy sie tak nie uśmiałam 😂😂 dziękuje żeapoświęcenie swojego czasu na tłumaczenie ❤❤ czekam na kolejne odcinki 😂😂❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to jest pozytywne, polecam na poprawę dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest dziwne, serio, to jest dziwne ! Jak na razie obejrzałam do 5 odcinka i stwierdzam, że nie spodziewałam się takiej komedii w wydaniu Japończyków ( a zapewne jestem zaskoczona, bo mało widziałam :)) Komu mam podziękować, za tłumaczenie tego tytułu? Grupie KTNews Fansubs dziękuję, jakbym mogła to bym wyściskała, każdego z osobna, chociażby za zwrócenie mojej uwagi na tę produkcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już 3 odsłona tego cyklu którą widziałam , ale chyba najsłabsza...

      Usuń
    2. 3 odsłona? A to są inne? Gdzie mogę znaleźć i jak szukać?

      Usuń
    3. Jolacka swego czasu AdamUni tłumaczył na FB, teraz trzeba pewnie szukać bo nie wiem czy na tym nowym ma tą serię.

      Dotąd wyszło to:
      Ossan's Love (2016)

      Ossan's Love (2018)

      Ossan's Love: Love or Dead (2019)

      Ossan's Love: In The Sky (2019)

      Usuń
  8. Kiedy będzie 2 odcinek wrzucony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my udostępniamy tylko to co dostaniemy od KTNews Fansubs

      Usuń

Prześlij komentarz