[Z] Together With Me The Series

Tytuł: Together With Me The Series
Kraj: Tajlandia
Ilość odcinków: 13
Czas trwania odcinków: ~45 min.
Prequel do Bad Romance* i Together With Me The Next Chapter
Grupy: Rainbow Uni Team 1-4
             BL Poland 5-13
Tłumaczenie oparte na napisach od Lazy Subber | TV THUNDER
Tłumaczenie: Lukshana, Usagi, Narigzb
Czasówka: Arisunai, Usagi, Agami
Ok.ru
[1] | [2] | [3] [4] [5] [6] | [7] | [8][9] | [10] | [11] | [12] | [13]

Opis: Pewnego dnia student inżynierii Knock budzi się obok swojego najlepszego przyjaciela - Korna. Obaj decydują się zachować to w tajemnicy przed innymi. Ich znajoma Yihwa bierze sprawy w swoje ręce i próbuje zeswatać ze sobą przyjaciół.

Folder na CDA
*Bad Romance nie będzie serią tłumaczoną przez naszą grupę. Dajemy wolną rękę innym grupą czy tłumaczom, ale my się za nią nie zabierzemy.

Komentarze

  1. Mam pytanko... Czy będą tłumaczone kolejne odcinki??? Czekam niecierpliwie
    Pozdrawiam 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne odcinki są w trakcje tłumaczenia, więc spokojnie, w niedalekiej przyszłości się pojawią. Z czwartym odcinkiem jak na razie sama mam problem, nie mogę przesłać na daily, więc się namęczę :/

      Usuń
  2. Cieszę się bardzo, że tłumaczycie tą serię :) Z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki :*
    Ps. Czy macie w planach tłumaczenie także kontynuacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś w rozmowach się przewinęły chęci na tłumaczenie i kontynuacji, więc wysoko prawdopodobny scenariusz xd Chyba nic nie wypadnie... //Arisunai

      Usuń
  3. Dziękuję za tłumaczenie tego serialu i z niecierpliwością czekam na kolejne odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za ciężka pracę
    💚

    OdpowiedzUsuń
  5. czy 7 i 8 odcinek będą lub są gdzieś przetłumaczone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinki są w trakcie tłumaczenia, a w niedalekiej przyszłości powinny się już wkrótce pojawić ^^ //Arisunai

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo za tłumaczenie :D i od połowy 9 odcinka rozjechał się dźwięk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety miałyśmy z tym odcinkiem problem i ostatecznie została tak wersja :( //Arisunai

      Usuń
  7. Mam pytanko czy pojawi się 7 odcinek? :) Dzisiaj odkryłam waszą stronę i jestem taka szczęśliwa, że będę mogła kontynuować moje kochane BL *_* Dziękuję Wam, że tłumaczycie tą serię :* Pozdrawiam serdecznie! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienił nam się tłumacz do 7 odcinka, ale za niedługo powinien być gotowy~ //Arisunai

      Usuń
    2. Oo to super :D Już się nie mogę doczekać *_*

      Usuń
  8. Dziękuje za przetłumaczenie odcinka 13 ale co się stało odcinkami 7 i 12?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ,hej mam pytanko :D Jak idzie tłumaczenie 12 odcinka ? Bo już nie mogę się doczekać szczególnie ,że 13 już jest :(
    I bardzo dziękuje za waszą pracę ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również niecierpliwie czekam na 12 odcinek i wierzę, że wkrótce się doczekam.😉😊😁

    OdpowiedzUsuń
  11. długo się powstrzymywałam od komentarza tutaj, bo bardzo chciałam wyrazić opinię dopiero po obejrzeniu całej dramy
    jezuu superowa! Montaż i głupie decyzje bohaterów i inne szczególiki mogły odpędzać, ale mi się bardzo podobało!
    trudno było się przyzwyczaić do dwóch umięśnionych klocków w rolach głównych i niekiedy cisnęłam z tego beke, ale uważam, że świetnie się spisali w swojej roli
    bywały momenty, ze wyzywałam bohaterów i krzyczałam do monitora za ich debilne decyzje

    będę ją przyjemnie wspominała ^-^

    DZIĘKUJĘ ZA TŁUMACZENIE ♥♥♥ JESTEŚCIE WSPANIALI ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanko jesli nie ogladalam Bad Romance a zaczne od TWM bede wiedzieć o co chodzi ? Czy trzeba njedna zapoznać sie z BR?

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzynaste odcinki zawsze są najlepsze ♥♥♥ Co ja poradzę, że 13-stka to moja szczęśliwa liczba?

    Bardzo dziękuję za tłumaczenie! I za cudowne chwile, spędzone z tym tytułem. Niedługo wezmę się za kolejną serię, bo tak się wciągnęłam, że o matko!

    Pozdrawiam,

    R ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za tłumaczenie!
    Wiecie może kto zajmuje sie Bad Romance?

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja naj,naj,naj drama! Boziu uwielbiam tych chłopaków!
    A Bad Romance, tylko wątek Korn+Knock do obejrzenia, reszta...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz