[Z] The Untamed

Tytuł: The Untamed
Kraj: Chiny
Ilość odcinków: 50
Czas trwania odcinków: ~ 50 min
Grupa: The Untamed Team @ Viki.com
Tłumaczenie: piwnicznik_ponury, kivutio, scarlet_light, Krzeslicko,Ashi
Korekta: scarlet_light



BLOG ASIAN BL POLAND TYLKO UDOSTĘPNIA SERIĘ 

Viki.com


[1] | [2] | [3] [4] [5] [6] | [7] | [8] [9] | [10] 
[11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] [21] | [22] | [23] [24] [25] [26] | [27] | [28] [29] | [30] 
[31] | [32] | [33] [34] [35] [36] | [37] | [38] [39] | [40] 
[41] | [42] | [43] [44] [45] [46] | [47] | [48] [49] | [50]



Komentarze

  1. zapowiada się fajnie, super muzyka. Dziękuję Wam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że to tłumaczycie ale mam pytanie czy to drama bl czy znów mamy doczynienia z chińską cenzurą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my UDOSTĘPNIAMY tłumaczy ekipa z Viki.com :) to Chiny więc mamy BL pod przykrywką Bromance

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej *-* Kocham tą dramę! Obejrzałam po angielsku, ale chętnie obejrzę jeszcze raz tyle, że po polsku. Dziękuję za upload! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo :) najpierw po angielsku a potem po polsku. Drama jest świetna <3

      Usuń
    2. O boże! Dopiero teraz skojarzyłam, że czytałam manhwe! Kocham tą drame!

      Usuń
  5. Dzień dobry, ja tylko przyszłam serdecznie podziękować za udost. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa, 3 odcinek już przetłumaczony w 81% <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my i tak udostępniamy info jak dostaje wiadomość, że odcinek jest po korekcie :D

      Usuń
  8. Pozwoliłam sobie udostępnić Waszą stronę na swojej grupie, aby fani serialu nie musieli męczyć się z angielskimi subami, skoro mogą obejrzeć polskie. Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziękuj tłumaczom, ta strona tylko udostępnia linki! https://www.viki.com/tv/36657c-the-untamed - podziel się tym linkiem najlepiej, bo tu jest info dopiero jak będą po korekcie.

      Usuń
  9. Dlaczego w 2 odc nie ma napisów :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostrzegam ludzi, którzy nie lubią reklam, bo jest ich mnóstwo i to co chwile. Gdy to pisze właśnie mam drugi już bloczek 4 reklam, których nie da się wyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da się wystarczą dwa adblockery i nie masz reklam :P

      Usuń
  11. No i w sumie nie wiem kto pracował nad napisami, ale są one na tych chińskich przez co czasami trudno przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można ustawić w opcjach , żeby było czarne tło pod napisami :)

      Usuń
  12. Pojawi się może tłumaczenie do filmu Athlete: Ore ga kare ni oboreta hibi? Oglądałam dzisiaj trailer i wydaje się być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i zamiast poświęcać czas na tłumaczenie TEJ dramy,muszą czytać twój kometarz....no nie,,,,twoje komentarze,bo jeden ci KRETYNIE nie wystaeczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Nie rozumiem z czego wynika to niepotrzebne obrażanie mnie szczególnie, że nie było to zrobione specjalnie. Po prostu nie zauważyłam, że się powielił komentarz, bo jak się przyjrzysz to zobaczysz, że były dodane tego samego dnia i o tej samej godzinie. Nie rozumiem jakim pustakiem trzeba być żeby obrażać kogoś z takiego powodu.

      Usuń
    3. Nie życzę sobie takiego traktowania inny odwiedzających bloga, zachowajmy proszę kulturę.
      A co do zaproponowanego tytułu, luknę, ale nie obiecuję, mamy naprawdę dużo serii obecnie, bo wiele wychodzi pod koniec tego roku.

      Usuń
  13. Szkoda że troszkę odbiega od nowelki,ale i tak jest super.Więc ogromne dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chiny :) ale oni sprawnie obchodzą cenzurę i pokazują miłość inaczej <3. A drama plus novelka to idealne połączenie

      Usuń
    2. Po obejrzeniu, przeczytałam, czułam że jest coś więcej...
      Taaa... dużo więcej...
      Teraz mam ochotę obejrzeć drugi raz.
      Szkoda takich pięknych momentów...

      Usuń
  14. Wiadomo może, kiedy będą już wszystkie odcinki po korekcie? Bardzo mnie ta drama interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia bo nie mam kontaktu z osobą, która to robi ale całość jest przetłumaczona na viki

      Usuń
  15. Jakże mi miło, że seria, którą chcę zobaczyć, jest w całości przetłumaczona. Dziękuję o((*^▽^*))o

    OdpowiedzUsuń
  16. W odcinkach 3, 4 , 5, 6 nie ma polskich napisów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wszystkie odcinki działają i mają pl sub

      Usuń
  17. Będziecie może tłumaczyć The living death? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne, po prostu przepiękne! Ta seria wdziera się do serc i umysłów nawet w snach nie dając wytchnienia zniewolonego widza <3 Doświadczyliście kiedyś kaca książkowego, gdy po skończeniu wiesz, że nic nie może być już takie samo? Jeżeli nie i nie macie zamiaru, nie zabierajcie się za nią, inaczej utoniecie w chusteczkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez kitu! Gdy obejrzałam ostatni odcinek, poczułam się, jakby mi dzieci zabrano i długo nie mogłam zebrać się, by zobaczyć coś innego. Mam na serio takie same odczucia. Szosa tylko, że to był bromance. Z chęcią zobaczyłabym wersję yaoi ❤️❤️❤️

      Usuń
    2. *szkoda (słownik się wydurnia)

      Usuń
  19. Dziękuję bardzo za tłumaczenie!
    Swietna drama!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki śliczne za przetłumaczenie tego serialu, łapie za serduszko<3 Ale czy będziecie też tłumaczyć specjalną edycję ? Ponieważ bardzo i ją chciałabym obejrzeć, a mój angielski nie wymiata ):<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą serie robiła ekipa na Viki nie my. Może gdy się pojawi na Viki ekipa się tam jakaś zbierze i zrobi, BL Poland nie ma jej w planach na ten moment

      Usuń
  22. Kocham obłędnie! Bez kitu! To moja ulubiona drama na tę chwilę, a główna para cały czas siedzi mi w głowie, dlatego bez ficzków się nie obejdzie.

    PS Już się tworzą 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej.Mam pytanie(a myślę że mogę dostać odp właśnie tutaj). Szukam jakiś podobnych dram do tej. The Untamed bardzo mi się podobała dlatego pomyślałam że zapytam a może a nóż ktoś trafił na jakieś takie cudeńko które warto obejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za mnóstwo wzruszeń

    OdpowiedzUsuń
  25. To było piękne. Jak mam teraz żyć.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. chce mi się płakać. przed chwilą skończyłam oglądac i nie wiem co mam że soba zrobić XD to była zdecydowanie najlepsza drama jaka obejrzałam. a tak w ogóle to czym jest the living dead? wyskoczyło mi to po wejściu w aktora ktory grał ah yuana🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Living Dead to kontynuacja, ale skupia się ona na Wen Ning i Sizhui. Mnie osobiście nie bardzo przypadła do gustu, niby ci sami aktorzy, ale jakoś tak nie ma tego klimatu...

      Usuń
    2. O matko, chętnie bym to obejrzała i sama zobaczyła jak to jest. Dziękuję za odpowiedź!

      Usuń
  27. ooo Iza to jest to :) i jeszcze Wen Ninga zmienili i to już nie ten sam :( nad czym bardzo ubolewam i sklejam me serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  28. czy Living Dead można gdzieś obejrzeć? szukam ,szukam nie moge zaleźć nic prócz trailera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ten moment jedynie jeżeli chodzi o pl sub to tylko Viki na koncie premium bo na standard niedostępne

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ok, jestem na 27 odcinku i Boziu... "...Chce przynajmniej umrzeć w Twoich ramionach..." Kurcze płaczę i płaczę... A do tego ta muzyka!!! Piękna

    OdpowiedzUsuń
  31. Dlaczego już koniec??? Ja chce jeszcze!!!!!! Piękne!!! Cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Specjalna edycja jest na you tube ale z tłumaczeniem na angielski .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz