[Z]Until We Meet Again the series

Tytuł: Until We Meet Again 
Kraj: Tajlandia
Ilość odcinków: 17
Czas trwania odcinków: ~ 50 min
Grupa: BL POLAND
Tłumaczenie: Uru
Korekta: Agneska

Youtube [CC]

[1] | [2] | [3] [4] [5] [6] | [7] | [8] [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17]
[SP 1]


Przez fakt, że 1/5 siedemnastego  odcinka jest nieodstępne do tłumaczenia na yt, dodana została ta część na Ok.ru LINK


Opis: Trzydzieści lat temu, Korn i Intouch byli studentami na jednej z uczelni w Bangkoku. Pomimo świadomości, że Korn pochodzi z rodziny powiązanej z mafią, Intouch postanowił się do niego zbliżyć. Z początku Korn nie chciał go zaakceptować, ostatecznie nie był w stanie oprzeć się chłopcu przepełnionemu pozytywną energią, zupełną przeciwnością samego siebie i postanowił dopuścić go do swojego serca. Ich historia zakończyła się tragicznie, jednak więź, która między nimi powstała, przetrwała nawet ich śmierć.
Lata później, świeżo upieczony student, który ledwo co wrócił do Tajlandii, Pharm(19) dorastał z towarzyszącym mu uczuciem jakby na kogoś czekał. Lata przepełnione smutnymi snami, po których zawsze budził się zapłakany, zmagający się ze strachem przed głośnymi dźwiękami i znamieniem na skroni. Dean(21), student trzeciego roku i przewodniczący klubu pływackiego, również spędził życie szukając kogoś, o kim nie pamięta jak wygląda. Czerwona nić przeznaczenia, która połączyła ich w poprzednich życiach pomogła im się znów odnaleźć i po raz kolejny złączyć.
Seria powstała na podstawie nowelki LazySheep „The Red Thread”.

Komentarze

  1. Dzięki serdeczne . Pozdrawiam cały zespół.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiastun tej dramy jest przecudny, mam nadzieję, że odcinki okażą się również takie *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tłumaczenie
    Zapowiada sie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za tłumaczenie kolejnego odcinka już niemoge się doczekać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za tłumaczenie, nie mogę się doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za tłumaczenie kolejnego odcinka już niemoge się doczekać kolejnego

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się zakochałam... Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w uśmiechu Dean'a. Czekam no kolejne tłumaczenie !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Macie zamiar przetłumaczyć 2wish?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za tłumaczenie kolejnego odcinka

    OdpowiedzUsuń
  11. o jeju, to cudowna drama, aż nie mogę się doczekać tego co będzie się działo w szóstym odcinku, bo zapowiedzi są bardzo obiecujące!! dziękuję bardzo za tłumaczeni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy pojawiają się odcinki, bo już nie mogę doczekać się kolejnego 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy pojawiają się odcinki nawet bez tłumaczenia??? Ta drama jest przecudowna! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Drama świetna, emocjonująca jak zwykle dziękuję za wasz wkład w tłumaczenie 😉😉
    Chciałabym też zapytać o dramę tharntype czy moglibyście rozważyć tłumaczenie?💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TharnType będzie oczywiście tłumaczone, ale w późniejszym czasie. Tłumaczenie tej serii wymaga trochę więcej pracy niż w przypadku serii na YouTube, a ekipa przypisana do tej serii(w tym ja) nie mamy teraz sposobności się tym zająć w tej chwili. Za serię weźmiemy się najwcześniej w marcu jak już będę po obronie na studiach :)

      Usuń
    2. Genialnie, dziękuję za informację

      Usuń
  15. Kiedy wychodzą tłumaczenia po polsku ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma konkretnie ustalonych dni, kiedy wychodzi tłumaczenie. Wszystko zależy od tego kiedy mamy czas się tym zająć, a także kiedy nasze napisy zostaną zaakceptowane. Mogę tylko powiedzieć, że zawsze staram się, aby odcinek do was trafił przed wyjściem kolejnego.

      Usuń
    2. mam pytanie, dlaczego nie ma 17 odcinka?

      Usuń
    3. bo jeszcze 17 odcinek nie wyszedł :) a nasza tłumaczka nie ma, aż takiej mocy by tłumaczyć coś co jeszcze nie wyszło :D . ( chociaż pewnie by nie narzekała :P )

      Usuń
  16. Czy jest szansa na dostanie świątecznego prezentu w postaci odcinka ? 😊 (o ile wyjdzie cały)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko stwierdzić, bo nie zawsze jest to zależne od nas. Nawet jeśli my zrobimy szybko odcinek, to zawsze musimy jeszcze czekać na akceptację ze strony Wabi Sabi. Jeśli chodzi o mnie, to staram się w miarę możliwości jak najszybciej działać z tłumaczeniem. Ale obiecać nic nie możemy.

      Usuń
  17. Będzie tłumaczona seria Tharntype the series ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam wyżej:
      TharnType będzie oczywiście tłumaczone, ale w późniejszym czasie. Tłumaczenie tej serii wymaga trochę więcej pracy niż w przypadku serii na YouTube, a ekipa przypisana do tej serii(w tym ja) nie mamy teraz sposobności się tym zająć w tej chwili. Za serię weźmiemy się najwcześniej w marcu jak już będę po obronie na studiach :)

      Usuń
  18. Ja to już nie mogę doczekać się kolejnych odcinków 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. AAAAAA 9 odc cudo *^* Czekam na kolejne tłumaczenia (niech już będzie 11.01 proszę) *'^'*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piszę na 9 odcinku że film prywatny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Został usunięty i dodany od nowa po poprawieniu edycji(m.in. koniec 4 części był za ciemny). Muszę od nowa wrzucić tłumaczenie więc nie wiem kiedy się pojawi.

      Usuń
  21. Świetna drama , szkoda że niemożecie pżetłumaczyć dramy : once upon a time lilian montalin

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna drama bardzo dziękuje za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  23. dlaczego odcinki trwają 10-15minut ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy odcinek składa się z 4 części i one trwają od 10 do 15 min

      Usuń
  24. Płakałam na prawie wszystkich odcinakach i obejrzałam te 9 odcinków w jeden dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że seria tak wciągnęła, że obejrzałaś wszystko na raz <3 moje serduszko się raduje, bo osobiście uwielbiam tą serię i ogólnie całą historię <3

      Usuń
  25. Zastanawiam się, co się stało, bo jak wchodzę na wasze odcinki za pomocą youtube to nie wyświetlają się napisy pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień w ustawieniach. Napisy lubią się czasem przełączać :) Mi np w 95% wyświetla się angielski więc jak chcę inny to zawsze muszę zmienić :)

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć ja nie mogę włóczyć 10 odcinka z tłmaceniem z napisami polskimi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dopiero jestem w trakcie tłumaczenia 10 odcinka ;) Tłumaczenie, jeśli się uda, to pojawi się przed wyjściem kolejnego odcinka(sobota) ale konkretnej daty nie podam. Nie jestem w stanie przewidzieć kiedy dokładnie my skończymy tłumaczenie jak i kiedy Wabi Sabi je zaakceptuje :)

      Usuń
  28. Dziękuję za ciężka prace! 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę MEGA drama, nie mogę oderwać sie od niej.
    Szkoda że dobiega ku końcowi ale nic nie może wiecznie trwać.
    Jeszcze raz dziękuję bardzo za tlumaczenie,ciężką pracę i poświęcony czas!!!
    Kocham was💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że seria będzie mieć więcej odcinków niż mamy tu napisane. Niestety ciężko jest wyszukać jedną pewną informację, ale słyszałam wersje że ma być między 14 a 18 odcinkami. Co z tego wyjdzie, to się okaże.

      Usuń
  30. Dobra, Manaow to moja ulubienica ☺️

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie ile jest odcinków tego filmu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie wie nikt. Brak oficjalnej informacji a plotki krążą, że między 14 a 18

      Usuń
    2. Na mydramalist jest napisane o 18 odcinkach (przedtem było 12)

      Usuń
    3. Dziś wyszła oficjalna informacja. Odcinków będzie 17.
      Co do MDL, jest to strona tworzona przez fanów i każdy może ją edytować, dlatego nie można się na tym w 100% opierać.

      Usuń
  32. Jestem po 9 odcinku więc czuje, że mogę się już wypowiedzieć co jak narazie myślę na temat tej dramy. Nie wiem czy ktoś to przeczyta czy nie, ale mimo to czułam potrzebę by się wypowiedzieć. Zacznę od rzeczy negatywnych, bo zdecydowanie jest ich dużo więcej. Na początek to co często widzę w tego typu produkcjach z Tajlandii to mega irytujący, uległy chłopiec. Pharm ciągle albo płacze albo się głupio uśmiecha i podczas scen czułości zachowuje się jakby wcale nie chciał tam być albo krzywi się podczas pocałunków jakby ktoś mu dał coś niedobrego do jedzenia. Jednak nie jest on najgorszą postacią, bo wygrywa z nim Intouch, kojarzę aktora, który go gra i strasznie to nie lubię, zawsze uśmiecha się jak idiota i ma wyraz twarzy jakby miał ujemne IQ, a do tego w tej dramie przytłacza i jest naprawdę denerwujący przez co na jego widok mam ochotę wyłączyć odcinek. Do tego jeszcze fakt, że nagle wszyscy dookoła są gejami co sprawia, że drama robi się dziwna, ale nigdy nie lubiłam czegoś takiego, bo odbiera to naturalności. Uważam też, że powinni rozwinąć bardziej wątki pobocznych postaci. Teraz pora na to co tak naprawdę ratuje tą dramę, a mianowicie Team, Win i Manow(nie jestem pewna jak się to pisze). Mimo, że są to postacie stojące gdzieś tam obok, to według mnie są bardziej barwne i ciekawe niż główne postacie, które są zrobione trochę jak pod "schemat" dram BL z Tajlandii, Ci który oglądali szczególnie te szkolne na pewno będą wiedziały o co chodzi i że te postacie mają bardzo podobne charaktery do tych z innych dram. Na koniec jeszcze dodam, że nie jest to zła drama i jeśli ktoś dopiero zaczyna przygodę z produkcjami BL to polecam, bo z roku na rok będziecie chcieli czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam jeszcze o postaciach Sina i Sorna oraz Del, które praktycznie od razu polubiłam.

      Usuń
  33. Team wygląda jak Jimin z BTS 😍😍😍 Przynajmniej momentami 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie okropnie go przypomina

      Usuń
    2. minimalnie ale inne kości policzkowe ...

      Usuń
    3. Wiele osób twierdzi, że Prem(Team) przypomina Jimina. I nie da się temu zaprzeczyć, bo są momenty jak podobieństwo jest naprawdę duże :)

      Usuń
    4. Moim zdaniem momentami bardzo przypomina Jimina.

      Usuń
    5. Team mi się podoba, a Jimin nie więc chyba coś ze mną nie tak, że nie widzę podobieństwa.

      Usuń
  34. Chciałam się spytać czemu nie ma przetłumaczonego odc. 12 2/4. Dziękuję za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki nie jest oznaczone tu na blogu(numer odcinka, po którego kliknięciu przenosi na YT) a także na stronie/grupie nie ma takiej informacji to nie ma jeszcze tłumaczenia bądź jest niekompletne. W tym przypadku Zaakceptowali nam 1, 3 i 4 część dwa dni temu a 2 dopiero dzisiaj dlatego nie było tłumaczenia.

      Usuń
  35. Mam pytanie czy też będzie przetłumaczone 13,14,15,16 i 17 odcinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Jest aktualnie napisane o 12 odcinkach, bo nie było jeszcze podane ile będzie łącznie odcinków. Teraz jak wyszła oficjalna informacja to zostanie to poprawione tu na blogu i przetłumaczone.

      Usuń
    2. To są jeszcze jakieś odcinki? Yey! Pozostaje mi czekać. :D

      Usuń
    3. Dodano nowe odcinki, jestem w niebie. 😊

      Usuń
    4. Dobra, jednak nie. Ale jest nadzieja. Haha.

      Usuń
  36. Dziękuje za wspaniałe tłumaczenie. :3 Pozdrawiam cały zepół!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję bardzo za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  39. Tylko nie wiem co będzie się działo w ostatnim odcinku czy się rozstaną czy będą razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nikt nie wie. Ale czytałam fanowską książkę (przetłumaczoną z języka tajskiego na angielski) i powiem Ci, że... BEZ SPOILERÓW! :D
      Dziwi mnie jednak to, że miało być najpierw 12 odcinków, później 18, a teraz 17. Mam mały niedosyt i boję się, że po przecięciu czerwonej nitki Pharm i Dean się rozstaną. No ale z tym musimy zaczekać do soboty...

      Usuń
    2. Co do ilości odcinków: Z początku nikt nie mówił ile ich będzie więc fani z góry uznali, że będzie ich 12 bo to taki standard. Przy 11 odcinku pojawiły się wątpliwości bo jeszcze tyle do pokazania, a został jeden odcinek??? Wtedy doszły do nas informacje od ekipy, że odcinków będzie więcej niż 12 ale bez konkretnych informacji ile. Więc znów pojawiły się spekulacje fanów, że będzie ich 16 lub 18. Wtedy Wabi Sabi ogłosiło datę ostatniego odcinka, prosta matematyka i było wiadome, że odcinków ma być jednak 17.

      Usuń
  40. Dziękuję bardzo za tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  41. Mieszane mam uczucia, co do tej dramy. Historia niby piękna i głęboka, nostalgiczna, czasami trochę przy nudnawa, czasami zaskakująca, ale... tej nostalgii jakby za dużo, cierpienie i ból i mnóstwo płaczu, wywołanego przez wspomnienia, które wylewają się w każdej chwili i powodują smutek, a przecież to wszystko głównych bohaterów powinno cieszyć, konfrontacja przeszłości z teraźniejszością, bo kurde, mamy drugą szansę! Kto by się spodziewał! W dodatku wszystko jak na razie układa się zaskakująco dobrze! Możemy cieszyć się sobą, mieliśmy w tych wcieleniach zajebiste dzieciństwo i mamy świetne rodziny, wykorzystajmy to! Po co te płaczki ciągłe, należy się cieszyć z danej szansy i iść do przodu. Spotkaliśmy się, przede wszystkim i możemy być razem, tym razem na innych zasadach, czyż to nie powód do radości? Po co się zamartwiać tym co było, w dodatku w innych wcieleniach, jak można żyć szczęśliwie tu i teraz? Czasami mam dość głównych bohaterów, kilka razy chciałam dać, jednemu zwłaszcza, w twarz i powiedzieć " stary ogarnij się, no i co z tego, zaproś go na randkę i się ciesz, że jest koło ciebie, i że nikt ci nic nie powie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa podpisuję się pod tym nogami i rękami. Sama dała bym smarkaczowi klapa za takie biadolenie .

      Usuń
  42. Bedą napisy polskie do 16 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, ale wciąż czekają na akceptację ze strony Wabi Sabi :)

      Usuń
  43. Obejrzałam wczoraj 16 odcinek i z jednej storny byłam po prostu zaryczana a z drugiej byłam bardzo zszkowana

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziś będzie ostatni odcinek dziękuję ci za to że tłumaczysz wszystkie filmy które bardzo lubię. I mam nadzieję że będziesz też tłumaczyła inne filmy mam nadzieję że będzie tłumaczenie Love by chamce 2 pozdrawiam cieplutko miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie, skoro wydali najpierw odcinek specjalny to czy go przetłumaczycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będzie przetłumaczony. Możliwe, że pojawi się niedługo, bo aktualnie czekamy na akceptacje tłumaczenia :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz
      Już się nie mogę doczekać tłumaczenia

      Usuń
  46. jak dobrze ze jest już prawie przetłumaczone... dziękuję!
    wkrótce zacznę oglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy wiadomo kiedy będzie 17 odcinek przetłumaczony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od prawie tygodnia czekamy na akceptację ze strony Wabi Sabi. Nie jestem w stanie stwierdzić kiedy zaakceptują napisy.

      Usuń
  48. Jak idzie z ostatnim odcinkiem bo widziałam że na yt są tylko napisy angielski ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od prawie tygodnia czekamy na akceptację ze strony Wabi Sabi. Nie jestem w stanie stwierdzić kiedy zaakceptują napisy.

      Usuń
  49. Kiedy będzie tłumaczenie ostatniego odcinka 17 pozdrawiam cieplutko miłej soboty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od prawie tygodnia czekamy na akceptację ze strony Wabi Sabi. Nie jestem w stanie stwierdzić kiedy zaakceptują napisy.

      Usuń
  50. Dziękuję za wyjaśnienie. Będę czekać z niecierpliwością. Wszystkim Panią na blogu życzę miłego Dnia Kobiet 😀

    OdpowiedzUsuń
  51. Dla mnie to było bez sensu że ciągle płakał bo jakby... tęsknił za Kornem? Jak on przecież jest obok niego cały czas... dla mnie te łzy w większości momentach były po prostu bez celowe i stało się to strasznie monotonne i nudne, ale drama podobała mi się. Chociaż nie jest moją ulubioną, ale jest spoko

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejuuu... Ja chcę już tłumaczenie ostatniego odcinka, ta zapowiedź w 16 rani moje serce...

    OdpowiedzUsuń
  53. Jedyna drama przy której tak płakałam. Cudowna. Polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest😍😄😄. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  55. Szczęśliwie dotarliśmy do końca. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo dziękuję!!!
    Kurcze płakałam i płakałam...
    SUPER!!!! Polecam 😁

    OdpowiedzUsuń
  57. Najlepsza drama z serii BL jaką oglądałam. <3 Tyle rozmaitych wątków, co się w niej przewinęło, wow. <3 WinTeam moim życiem, są przeuroczy. <3
    Wielkie dzięki dla całej ekipy za to tłumaczenie, odwaliłyście kawał niesamowitej roboty. <3

    OdpowiedzUsuń
  58. wiecie moze czy bedzie 2 sezon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jeszcze nie ma żadnych informacji na ten temat :) Krążą plotki i sugestie odnośnie zrobienia ekranizacji Hemp Rope(nowelka poświęcona WinTeam), ale na razie nic nie zostało potwierdzone. Sama nowelka nie jest też jeszcze w całości napisana.

      Usuń
  59. Obejrzałam tylko kilka odcinków, ale już wiem, że ta drama będzie się zaliczać do moich ulubionych *-* poza tym, czytałam, że podobno jest ona na podstawie nowelki, czy wiecie gdzie można ją przeczytać po polsku, o ile w ogóle można??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po polsku jest jedynie rozdział 0 i 1. Z tego co wiem to aktualnie tłumaczenie jest w zawieszeniu. Namiary na blog z nowelkami znajdziesz u nas po lewej stronie :)

      Usuń
  60. Znowu kolejny film drugi dzień nic nie robię dobrze że mnie Karmia tylko oglądam i ryczę

    OdpowiedzUsuń
  61. Zna ktoś jeszcze jakąś drame podobną do tego

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetny serial dzięki za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz