[T] My Engineer

Tytuł: My Engineer 
Kraj: Tajlandia
Ilość odcinków: 14
Czas trwania odcinków: ~ 50 min
Grupa: BL POLAND
Tłumaczenie: Azure
Korekta: Misio RMa 

Youtube [CC]

[1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8] |
 [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14]





Opis: Seria opowiada historię popularnego studenta inżynierii Bona, który postanawia się zemścić na studencie medycyny pierwszego roku Duenie, który uderzył go w twarz ponieważ Bon zbudził go z drzemki. Codziennie przez miesiąc Duen musiał przynosić jedną czerwoną różę, którą kupił od dzieci stojących przy drodze, by dać ją upartemu studentowi inżynierii. Tak oto czerwona róża stała się symbolem miłości. Mimo iż są główną para, seria opowiada losy czterech par, oraz ich drogę przez przyjaźń i miłość.

Komentarze

  1. Dzisiaj miałam zacząć tą serię po angielsku i tak sobie myślę, "A zanim zacznę zajrzę jeszcze do was". Ja patrzę, a tu polskie napisy haha 😅 Dziękuję wam bardzo 🤗 A co do serii ciekawie się zapowiada, podoba mi się pomysł, choć na początku shipowałam Bona z kimś innym, ale ten słodziutki jest też całkiem niezły 😁 Zobaczymy jak się wszystko rozwinie 😇

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się uśmiałam. Dziękuję. Macie wiernego widza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duen i jego pijackie nawyki. Nie mogłam jak przeżywał pierwszy pocałunek i to nie swój :)) Dziękuję za kolejną dawkę śmiechu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz