Locker Room Subs [disband]








Komentarze

  1. Jestem zrzeda z natury i wiem że pewnie nie macie czasu zbyt wiele , ale chciała bym się dowiedzieć czy w niedalekiej przyszłości jest szansa na dodawanie odcinków Lbc na ty w całości. Ps.dziękuję za waszą ciężką pracę dla nas fanów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinki zarówno na Line jak i na YT są dodawane przez oficjalny kanał LBC. Fakt całości lub podziału na części nie jest naszą decyzją. Nie wydaje mi się aby miało to być kiedyś oficjalnie dodane w całości.

      Usuń
  2. Trudno :( ale dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    czy jest jakaś szansa i gdzie mogę znaleźć napisy zewnętrzne do filmów (z hardsub)??? Jestem zagorzałym miłośnikiem filmów BL, ale niestety ze względu na swoją niepełnosprawność mogę korzystać tylko z osobnych napisów (do lektora ivo), więc dostęp do tych filmów mam bardzo ograniczony, bo wiele z nich ma już wklejone napisy i zmartwiło mnie, że u Was też większość jest z hardsub, z których nie mogę skorzystać 😞
    Będę wdzięczny za pomoc!
    Pozdrawiam, Maks

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz