[official teaser] 2moons2 The series





Napisy należą do BL Poland

Tłumacz: Uru


Komentarze

  1. Bez KimCop'ów to nie to samo... Obejrzę jedynie, żeby poznać ciąg dalszy, ale sądzę, że nic nie przebiję mojego ulubionego shipu. TeeTae też byli uroczy i czekałam na nich w nowej serii, jednak się nie doczekam :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że nowa obsada jest również bardzo dobra. A CheNine jako nowe MingKity to już totalnie rozwalają mi system swoją chemią :P

      Usuń
    2. Nie twierdzę, że zła, jednak moje serce zdecydowanie należy do poprzednich aktorów, a przynajmniej do Kima, Coptera i Tae. Ale wiadomo, że będę oglądać. Innej opcji nie ma xD

      Usuń
  2. O, po zapowiedzi widzę, że akcja obejmie dwie, a może nawet trzy książki. Super, że nie urwą tak w połowie.
    Ale do nowej obsady też się nie mogę przekonać, przynajmniej wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moich wiadomości i obserwacji całego przebiegu filmowania to tak, seria zajdzie o wszystkie trzy książki :) Tym razem zobaczymy rozwinięcie wszystkich trzech par(w tym wyczekiwaną przez wielu scenę ForthBeam u Lam ;) ), każda z nich dostanie odpowiednią ilość czasu, tak aby fani każdego z shipów nie poczuli się pokrzywdzeni :)
      Co do obsady, warto dać im szansę. Chłopcy bardzo pasują do swoich postaci zarówno charakterami jak i wyglądem(szczególnie moje słoneczka odgrywające MingKit. A warto się troszkę w nich zagłębić, bo chemia między nimi to po prostu coś niesamowitego)

      Usuń
    2. Ja się tylko zastanawiam, jak oni chcą wcisnąć wszystkie trzy książki w 12 odcinków po 45 minut... A aktorom szansę dam, bo seria jest zbyt dobra, żeby sobie odpuścić.

      Usuń
    3. To jest rzecz, nad którą się zastanawiam od kiedy zaczęłam odkrywać, jak daleko zajdą z historią xD Ale w pełni ufam reżyserowi(to przecudowny człowiek <3 )i wiem, że rozplanowali wszystko tak, że będzie dobrze a oglądać się będzie z przyjemnością..i nadmierną ilością emocji :P

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten serial❤❤ na poczatku nie chcialam sie do noego przkonac i mialam go tak sobie obenrzec ale potem go pokochalam szczegolnie MingKita chociaż pare z poprzedniego serialu uwielbiam to jednak w tym widać na prawdę ogromna chemię między nimi ich historia jest mega ciekawa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz